zondag 10 augustus 2014

Shopping Spree!!

Toen de knoop over de camper make-over eindelijk was doorgehakt (check hier de moodboards), was het tijd om te gaan shoppen. En niet zomaar shoppen, het werd een heuse shopping spree! Overal zag ik opeens leuke dingen en waar mijn vriend me nog voorzichtig probeerde af te remmen met een "We gaan alleen even kijken hoor, we zijn nog lang niet aan inrichten toe.", had ik de eerste dingen al in het mandje liggen. Want eerlijk is eerlijk, voor je het weet ligt de volgende collectie alweer in de winkel en tegen de tijd dat wij gaan inrichten, kunnen we kiezen uit kerstballen, goud met rode linten, engelenhaar en rendieren.


Newsflash: hoe gezellig ik het ook vind, kerst wordt NIET ons thema! Gelukkig was vriendlief het daar mee eens en voor we het wisten hadden we opeens een vloer, lampjes en nog wat andere kleine dingetjes uitgekozen.

Verder ben ik de afgelopen tijd niet weg te slaan uit winkels als de Xenos, Big Bazar, Kwantum en Action. We proberen alles zo low-budget mogelijk te doen en in deze winkels stikt het echt van de leuke en betaalbare spullen. Wat dat betreft hadden we de camper niet in een betere tijd kunnen kopen! Onze berging begint inmiddels uit te puilen, dus ik heb het accessoires shoppen nu maar even on hold gezet...

Ik ben benieuwd of jullie, na het zien van de foto's, de "camper vibe" ook al een beetje beginnen te voelen! Als je op de foto's klikt kan je ze in het groot bekijken.


1. Zoiets willen we op de buitenkant van de camper, maar ook handig als richtlijn voor binnen
2. De vloer   3. Kunstgras (dit blijft nog even een verrassing)   4. Zeil voor in de kastjes





             





 Wat niet op de foto staat: 

  • Een super fijne campingstoel, die hoort bij de cadeautjes foto (vriendlief was jarig)
  • Allemaal handige kampeerspullen, gedoneerd door onze lieve buren
  • Mijn zelfgemaakte windlichten, want die krijgen een heel eigen bericht
  • De Ikea Utsira spiegel. Ik wou graag een linkje naar de Ikea pagina plaatsen, maar (geen grapje) ik kom net tot de ontdekking dat de spiegel uit het assortiment is gehaald... Zo zie je maar, mijn shopping spree theorie klopt gewoon! I'll rest my case ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten