donderdag 17 juli 2014

Dreams Adrift

Ik weet het nog goed, opeens zat er op een mooie zomerdag een hele leuke jongen bij mijn buren: lang, gespierde armen, leuke kop, gevoel voor humor én de perfecte (Reef) flip flops! Liefde op het eerste gezicht? Misschien wel...

Vervolgens nam hij me mee op date, samen wandelen langs het strand. Lekker ongedwongen, genieten van het zand tussen je tenen en het geluid van de golven. Misschien overbodig om te zeggen, maar hij scoorde vette punten!


Aan het eind van de avond bracht hij me keurig thuis (ik woonde nog bij paps en mams), maar we waren nog steeds niet uitgepraat. En terwijl we achterover geleund in onze autostoelen hingen, we konden door de voorruit precies de heldere sterrenhemel zien, kwamen we erachter dat we beiden een zwak hadden voor die ouderwetse Volkswagen T-1 busjes. We hadden beiden dezelfde droom: een oude T-1 op de kop tikken, opknappen en vervolgens lekker op pad!

Je begrijpt wel, die leuke jongen en ik bleken stiekem erg goed bij elkaar te passen en inmiddels zijn we al bijna 8 jaar verder. Inclusief, huisje, boompje en beestjes. En die droom van ons? Die lijkt eindelijk werkelijkheid te worden!


The Wheels

Onze "wheels", een peugeot J7 uit 1973!










Nee, het is inderdaad geen T-1. We kwamen er al snel achter dat alles wat wij mooi en leuk vinden, meestal hartstikke onbetaalbaar is. Maar af en toe hebben we een mazzeltje! Zo ook met deze Peugeot J7, die voor ons inmiddels niet meer onder doet voor een T-1 (oke vooruit, we zullen altijd een zwak blijven houden voor de almighty T-1). Na een enkele blik op die geweldige raampjes en het truttige interieur was ik om! Wat mij betreft werd dit ons "dream-project" en daar was vriendlief, na een grondige keuring, het helemaal mee eens.


Adventures

Het kladder boekje
Normaal als ik op avontuur ga hou ik een soort dagboekje bij, lekker truttig, elke avond even neer kladderen wat ik heb gedaan. Maar dit project wil ik niet voor mijzelf houden, dit wil ik delen met iedereen die dezelfde droom heeft, met mensen die van avontuur houden en met mensen die het gewoon leuk vinden om onze vorderingen en tripjes te volgen. Dus vanaf nu kladder ik alles op mijn online kladblok, al zal ik traditiegetrouw mijn papieren boekje mee blijven slepen, just in case, je weet het immers maar nooit met die elektronica... 

Bereid je voor op een berg stof in je neus, bloed, zweet en tranen, teleurstellingen en hoogtepunten, om uiteindelijk uit te komen bij het einddoel: het maken van super vette en totaal spontane tripjes! Enjoy!



Follow my blog with Bloglovin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten